Project - Hollandsche Manege
De Hollandsche Manege is een bedrijf waar veel activiteiten plaatsvinden naast de reguliere paardrijlessen. Er zijn veel activiteiten voor kinderen zoals kinderfeestjes, ponypleziermiddagen en ponykamp. Ook zijn er high tea arrangementen met dameszadel rijden te boeken en zijn er elke zondag demonstraties van de carrousel. Van 2020 tot 2023 ben ik betrokken geweest bij het optimaliseren van de website (deze was gebouwd door iemand anders en daar nog steeds in beheer), het verbeteren van het klantcontact via de mail en de social media. Begin 2023 hebben zij zelf het e-mail contact en de planning weer op zich genomen en eind 2023 heb ik alle overige taken ook overgedragen.
Website
De website was al opgezet en in beheer van iemand anders. Ik heb in het bestaande WordPress thema en template de aanpassingen gedaan die mogelijk waren. Ik heb de hele inhoud vernieuwd, dus het menu en de pagina’s opnieuw gestructureerd en ingericht en alle teksten herschreven met een nieuwe tone of voice en alle informatie zo duidelijk en volledig mogelijk uitgewerkt. Ook heb ik het online ticketsysteem van FareHarbor geïmplementeerd.
Beheer klantcontact
Naast de website heb ik een lange periode het beheren van de mailbox op me genomen. Daarbij zorgde ik dat iedereen op tijd antwoord kreeg, maar ook dat alle gevraagde activiteiten goed ingepland werden in de agenda en in het Manegeplan systeem. Daarbij hoorde ook facturen uitsturen en lesabonnementen beheren.
Nieuwsbrief en Social Media
Nieuwsbrieven en andere communicatie viel ook onder mijn beheer, net als de social media kanalen. Hier maak ik nog steeds wekelijks posts voor. Ik bedenk de posts, zorg voor het beeldmateriaal en ik plaats de posts.
Communicatiemateriaal
Verder heb ik allerlei materiaal ontwikkeld; van een nieuwe menukaart tot posters en advertenties voor in kinderbladen.
Ook heb ik in 2022 een open dag georganiseerd.